maandag 20 september 2010

Come wonder with me

Soms download ik meditaties van mijn favoriete meditatielerares Jaya van haar website. Mijn computer zet het dan in de muzieklijst van I-tunes en zodra de gong het einde van de meditatie aangeeft, speelt de computer automatisch het volgende nummer af. Gelukkig komen niet meteen de Ramones of Madonna na Jaya, maar Jeff Alexander. Een componist waarvan ik niet wist dat ik daarvan muziek op mijn computer had staan.
Come wander with me
wordt gezongen door Bonnie Breecher en is tegenwoordig mijn favoriete apres-meditatie nummer.

He said
Come wander with me
away from this sad world

He came from the sunset, he came from the sea,
He came from my sorrow and can love only me


Terwijl ik nog in een open en zachte plek rond zweefde, leek het net alsof er een koor aan engelen voor mij was neergedaald. Al mijn cellen vulden zich met Wonder.

Na Jeff Alexander, bleek Jeff Buckley te komen. Door een loeiharde gitaar werd ik weer op aarde gezet. Maar de hemel bleef. Samen zongen we keihard HALLELUJA HALLELUJA.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten